Az Aktív- és Ökoturisztikai Fejlesztési Központ Nonprofit Kft.
Munkatársat keres
Támogatáskezelési-koordinációs referens
pozícióba.
Főbb feladatok, munkák:
- a Társaság által kezelt hazai forrású állami támogatások kihelyezéséhez és felhasználásához kapcsolódó feladatellátás
- támogatási kérelmek és beszámolók szakmai, pénzügyi ellenőrzése
- kapcsolt munkakörben a támogatásokkal kapcsolatos nyilvántartási és adatszolgáltatási feladatok ellátása, adatrögzítés, riportok készítése
- határidők egyeztetése, ellenőrzése, nyilvántartása
- kapcsolattartás a kedvezményezettekkel
Az álláshoz tartozó elvárások:
Olyan munkatársat keresünk, aki
- a területen gyakorlati ismeretekkel rendelkezik
- felelősségteljesen, proaktívan dolgozik
- képes önálló munkavégzésre, közös munkában csapatszellem jellemzi
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- rövid időn belül munkába tud állni
- ismeri a POSZEIDON irat- és dokumentumkezelő rendszert
Rólunk:
A Társaság Magyarország hazai aktív- és ökoturisztikai arculatát alakítja ki. Feladatai közé tartozik, hogy összefogja a területen történő beruházásokat, fejlesztéseket, a területtel foglalkozó állami, önkormányzati, civil és üzleti szereplők munkáját, a létrejövő fejlesztéseket népszerűsíti belföldön és külföldön egyaránt. Inspiráló környezetben dolgozunk. Az aktív életmódot, a mozgást, a természet szeretetét hirdetjük, a belföldi aktív turizmus vonzerejét erősítjük. Munkánk nem pusztán érdekes, de társadalmilag is hasznos.
Szükséges tapasztalat:
- 3-5 év szakmai tapasztalat
Munkavégzés helye:
- 1037 Budapest, Szépvölgyi út 39.
Amit kínálunk:
- tapasztalattól és végzettségtől függően bruttó 550.000 – 750.000 Ft/hó munkabér
- cafeteria
- céges mobil, laptop
Az álláshirdetésre jelentkezés előtt kérjük, olvassa el az Adatvédelmi és Adatkezelési Szabályzatunkat! Tájékoztatjuk, hogy amennyiben jelentkezik az álláshirdetésre, úgy hozzájárulását adja személyes adatainak a toborzással és kiválasztással kapcsolatos kezeléséhez.
Az önéletrajzot a karrier@aofk.hu e-mail címre kérjük megküldeni.